پیشنهاد سردبیر

ستاره پرتغالی اسبق تیم فوتبال رئال مادرید با حمایت از ستاره تازه‌وارد این تیم، گفت که مرد فرانسوی می‌تواند در جمع کهکشانی‌ها توپ طلا را تصاحب کند.

رونالدو: امباپه توپ طلا را خواهد برد/ موفقیت‌های مادرید در لیگ قهرمانان شانسی نیست

کریستیانو رونالدو که هم‌اکنون در النصر عربستان توپ می‌زند، در حمایت از کیلیان امباپه که به‌تازگی راهی رئال شده است، گفت که او می‌تواند در این تیم موفق باشد.

رونالدو در کانال تازه‌تاسیس خود در «یوتیوب» رئال را بهترین باشگاه جهان خواند و گفت: فکر می‌کنم امباپه پیشرفت خواهد کرد. ساختار باشگاه مناسب است و این مساله به او کمک می‌کند.

وی افزود: آنها سرمربی و مدیرعامل فوق‌العاده‌ای به نام فلورنتینو پرز دارند که سال‌ها در این باشگاه بوده است. فکر نمی کنم که امباپه با استعدادی که دارد، به مشکل بربخورد. او می‌تواند برنده توپ طلای بعدی باشد. ارلینگ‌ هالند(سیتی)، جود بلینگام و لامین یامال هم گزینه‌های محتملی هستند.

رونالدو ادامه داد: مادرید از آن تیم‌هایی است که زیر فشار لِه نمی‌شود. مردم می‌گویند که آنها در لیگ قهرمانان خوش‌شانس هستند اما مساله خوش‌شانسی نیست. آنها آماده چنین لحظاتی هستند، برنابئو این حال و هوای متفاوت و خاص را دارد.

مرد پرتغالی اضافه کرد: حالا ممکن است که بپرسید رئال بهتر می‌شود یا بدتر؛ نمی‌دانم اما امباپه حالا انجاست. مادرید قوی خواهد ماند و ادامه می‌دهد اما فقط خدا می‌داند که آنها از پارسال بهتر خواهند شد یا نه!

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال گفته که این تیم همچنان در حال وفق پیدا کردن با امباپه است. مرد فرانسوی در دیدار برابر رئال بتیس پیش از تعطیلات فیفادی، ۲ گل زد تا اندکی از زیر فشار خارج شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.